Kategoriler

18 Ekim 2015 Pazar

Organik Ürünler Nereden Nasıl Alınır?

Organik Ürünler Nereden Sipariş Verilir?

Organik-sebze
Organik ürünler satan semt pazarları var. Oraları tercih edebilirsiniz. Aşağıda adres bilgilerini veriyorum.
Salı: Beylikdüzü (Pazar Yeri'nde)
Çarşamba : Kadıköy (Özgürlük Parkı, Selamiçeşme, Göztepe, Bağdat Caddesi yanı)
Cuma: Bakırköy (Airport Alışveriş Merkezi’nin otoparkında saat 11.00-21.00 arası açık), Silivri(Organik Tarım Pazarı, New Center Alışveriş Merkezi yanında, PTT karşısında)
Cumartesi : Şişli-Feriköy (Bomonti Caddesi, Lala Şahin Sokak, eski Tekel bira fabrikasının alt sokağı), Zeytinburnu (Topkapı Merkezefendi Camii yanı), Beylikdüzü
Pazar: Kartal (Tren istasyonu yanındaki eski Eczacıbaşı İlköğretim Okulunun bulunduğu alanda), Maltepe (Altayçeşme Belediye Hizmet Alanı’nda, Altayçeşme Mah. Kışlalı Cad. No: 18),Kasımpaşa (Dolapdere - Perpa Kavşağı arkası,İngiliz Konsolosluğu'nun önünden geçen alt geçitten direkt olarak gidilebiliyor.), Fatih (Fatih İtfaiye ve Bozdoğan Kemeri arkası)
Bu pazarlarla ilgili ayrıntılı bilgileri http://www.ekolojikureticiler.org/ ve http://bugday.org/adreslerinden alabilirsiniz.
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2014-08-30 15:09:06Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com!ç@µ%Úª
Pazarda ürünleri gözünüzle görüp elinizle tokunup, o taze kokusunu alabilirsiniz. Tabi herkes için pazara gitmek mümkün olmuyor. Bu yüzden tıpkı elektronik ürünlerde olduğu gibi gıda ve kozmetik ürünlerini de internetten sipariş veriyorum.
Organik ürün sipariş etmek tamamen güvene dayalı bir ilişki gerektiriyor. Çünkü pazarda alışveriş yaptığınız standın üzerindeki sertifikaları inceleyebiliyorsunuz. Eve sipariş ettiğinizde ise kapınıza gelen kişiye güvenmeniz gerekiyor. Şimdiye kadar sadece 2 farklı yerden sipariş verdim:
Yoğun iş temposundan fırsat bulamayanlara için önerim organikcarsim.com sitesinden gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Aman yolda kırılır veya zedelenir demeyin... Gerçektende çok güzel ambalajlıyorlar ve ben bu durumdan çok memnunum. Yaklaşık 1 senedir alışveriş yapıyorum bu siteden...

FARMASİ DANIŞMANINIZ
YASEMİN KAMBUR YAMAN
0539 705 16 24 

Organik sipariş vermek  tamamen güvene dayalı bir ilişki gerektiriyor. Çünkü pazarda alışveriş yaptığınız standın üzerindeki sertifikaları inceleyebiliyorsunuz. Eve sipariş ettiğinizde ise kapınıza gelen kişiye güvenmeniz gerekiyor. Şimdiye kadar sadece 2 farklı yerden sipariş verdim ve sadece organikcarsim.com ' dan memnun kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder